Dodaj do Ulubionych
Poniższe kody działają tylko (z nielicznymi wyjątkami) z polską wersją językową przygotowaną przez CD-Projekt. Wpisanie hasła następuje podczas rozgrywki i poprzedzone jest naciśnięciem klawisza Tab. Kod potwierdzamy naciskając Enter. Bez względu na to, czy hasło zostało poprawnie wpisane, czy też nie nie usłyszymy żadnego dźwięku, tak jak to miało miejsce w poprzedniej części. Jeśli ukończymy scenariusz na kodach nie możemy podać swoich danych - w miejsce imienia wstawione zostaje: "Oszust".


JEDNOSTKI KOD
Krzyżowcy nwcTristram
Czempioni nwcLancelot
Anioły nwcRyslaw
Krasnoludy nwcSevenLittleGuys
Magowie nwcMerlin
Tytani nwcCronus
Wampiry nwcGrah
Diabły nwcHades
Trolle nwcUnderTheBridge
Minotaury nwcKingMinos


JEDNOSTKI KOD
Zmory nwcXanthus
Czarne Smoki nwcFafnir
Rusałki nwcDoYouSmellBrownies
Wilki nwcFenrir
Elfy nwcFixMyShoes
Jednorożce nwcTheLast
Feniksy nwcRa
Ogrzy Magowie nwcValkyries
Behemoty nwcGrendel
Potwór Morski nwcPoseidon


ARTEFAKTY KOD
Sztylet Rozpaczy Tytana nwcEtTuBrute
Większy Pierścień Negacji nwcNibelungenlied


SCENARIUSZ KOD
Nowa umiejętność nwcAthena
Awans o poziom nwcThoth
Nowe zaklęcia nwcIsis
Zwiększenie punktów ruchu nwc150MilesLimit
Surowce nwcMorePizza
Komputer przejmuje kontrolę nad naszą armią nwcGoSolo
Zwycięstwo w bitwie nwcAres
Porażka w bitwie nwcAchilles
Pełna rozbudowa nwcCityOfTroy
Zwycięstwo scenariusza nwcValhalla
Przegrana scenariusza nwcRagnarok
Zmiana scenariusza nwcHephaestus
Odkrycie całej mapy bez cienia nwcPrometheus
Zgrywa zrzut ekranu z mapy do katalogu gry nwcExcalibur


   
Ta strona jest częscia Jaskini Behemota - pierwszego polskiego wortalu Heroes of Might and Magic
Copyright © 2001-2005 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeone.
Kopiowanie i rozpowszechnianie czegokolwiek ze strony bez zgody redakcji zabronione.
Layout by Adam P., scripts by Adam P. & @lan