Dla Złodzieja prawo istnieje po to żeby je łamać. Po co walczyć ze strażnikiem, żeby zdobyć jego skarb, jeśli można się po prostu zakraść i zwinąć go niepostrzeżenie. Ludzie nie darzą przyjaźnią tych niehonorowych herosów... dopóki nie potrzebują skorzystać z ich usług.
Umiejętność podstawowa: | |
![]() |
Zwiad (Scouting) |
Umiejętność dodatkowa: | |
![]() |
Ukrycie (Stealth) |
Oto klasy zaawansowane, które może zdobyć Złodziej rozwijając Zwiad i jedną z pozostałych umiejętności podstawowych:
Klasa | Umiejętność | Premia |
Marszałek (Field Marshall) |
Taktyka (Tactics) |
Wszystkie oddziały w armii zyskują premię 10% do współczynnika ataku wręcz i z dystansu. |
Strażnik (Ranger) |
Walka (Combat) |
Bohater zyskuje możliwość ataku z dystansu i jego współczynnik ataku z dystansu zwiększa się o 5. |
Gildmistrz (Guildmaster) |
Szlachectwo (Nobility) |
Bohater ma szansę ogłuszyć atakowanego wręcz przeciwnika. |
Prorok (Prophet) |
Magia Życia (Life Magic) |
Bohater zyskuje Duchową Zbroję, która zwiększa o 25% jego współczynniki obrony przed atakami wręcz i z dystansu. |
Jasnowidz (Seer) |
Magia Porządku (Order Magic) |
Zasięg wzroku bohatera zwiększa się o 2. |
Ninja (Ninja) |
Magia Śmierci (Death Magic) |
Broń bohatera staje się zatruta. Każdy zaatakowany przez niego oddział do końca walki co turę zyskuje obrażenia. |
Kapłan Ognia (Fire Diviner) |
Magia Chaosu (Chaos Magic) |
Efektywność wszystkich zaklęć opierających się na ogniu zwiększa się o 20%. |
Bard (Bard) |
Magia Natury (Nature Magic) |
Bohater zawsze ma maksymalne szczęście. |
Zaklinacze władają destruktywną mocą Magii Chaosu. Taka broń czyni z nich śmiertelnie niebezpiecznych przeciwników.
Umiejętność podstawowa: | |
![]() |
Magia
Chaosu (Chaos Magic) |
Umiejętność dodatkowa: | |
![]() |
Sztuka
Magiczna (Wizardry) |
Oto klasy zaawansowane, które może zdobyć Zaklinacz rozwijając Magię Chaosu i jedną z pozostałych umiejętności podstawowych:
Klasa | Umiejętność | Premia |
Piromanta (Pyromancer) |
Taktyka (Tactics) |
Bohater przez cały czas posiada Ognistą Tarczę (atakujące armie otrzymują obrażenia) |
Strażnik Ognia (Fireguard) |
Walka (Combat) |
Bohater zyskuje całkowitą odporność na Magię Ognia, ataki, których źródłem jest ogień ranią go tylko z połową skuteczności. |
Kapłan Ognia (Fire Diviner) |
Zwiad (Scouting) |
Efektywność wszystkich zaklęć opierających się na ogniu zwiększa się o 20%. |
Król Wiedźm (Witch King) |
Szlachectwo (Nobility) |
Atak wręcz wzbudza u wroga strach: nie może on kontratakować i cofa się o kilka pól. |
Heretyk (Heretic) |
Magia Życia (Life Magic) |
Pozwala bohaterowi ignorować efekty wszystkich Ochron. |
Czarodziej (Wizard) |
Magia Porządku (Order Magic) |
Koszt wszystkich zaklęć zmniejsza się o 2. |
Licz (Lich) |
Magia Śmierci (Death Magic) |
Bohater może na jakiś czas postarzać przeciwników: ich atak zmniejsza się o 25%, obrona o 20%, a inicjatywa i punkty ruchu o 50%. |
Czarnoksiężnik (Warlock) |
Magia Natury (Nature Magic) |
Zwiększa maksymalną liczbę punktów magii bohatera o 10 i zwiększa regenerację many o 1 punkt dziennie. |
Arcymag (Archmage) |
Dowolne dwie inne szkoły magii |
Efektywność wszystkich zaklęć zwiększa się o 20% |