Mikstury (Potions)
|
|
Chmura Rozpaczy (Cloud of Despair)
Kiedy zostanie rzucona w jakąś istotę, albo miejsce,
wszystkie jednostki w promieniu 3 metrów otrzymują ujemny modyfikator
-10 do morale
|
|
Demoniczny Ogień (Demon Fire)
Po rzuceniu wybucha na obszarze 3x3 metrów (tak samo jak
zaklęcie Kuli Ognia) wokół celu znajdującego się na linii widoczności
postaci. Wszyscy w obszarze działania otrzymują obrażenia od ognia.
|
|
Flakonik Kwasu (Vial of Acid)
Po rzuceniu na żywy cel, będzie on miał obniżoną o 20% obronę w
walce wręcz i przed ostrzałem. Kiedy zostanie skierowany na stos zwłok-
zostaną one zniszczone.
|
|
Flakonik Lepkiej Cieczy (Vial of Binding Liquid)
Rzucony w jakąś istotę działa jak zaklęcie spowolnienia i
uniemożliwia latanie
|
|
Flakonik Oślepiającego Dymu (Vial of Blinding Smoke)
Po jego rzuceniu wszystkie ataki dystansowe na obszarze 3x3 metrów, będą
powodować o 50% mniejsze obrażenia.
|
|
Flakonik Trucizny (Vial of Poison)
Sprawia, że broń użytkownika pokrywa się trucizną. Każdy, kto
zostanie w walce trafiony będzie podlegać efektom czarów o nazwie
Trucizna.
|
|
Flakonik Duszącego Gazu (Vial of Choking Gas)
Cel będzie zadawać o 15% mniejsze obrażenia, a jego
obrona w walce wręcz i dystansowa zostanie obniżona o 15% . Nie działa
na stworzenia Mechaniczne, Nieumarłe i Żywiołaki.
|
|
Mikstura Many (Potion of Mana)
Mana bohatera, który wypije tę miksturę rośnie o 25
punktów. Całkowita ich liczba nie może przekroczyć maksymalnej wartości
punktów magii, które może posiadać dana postać.
|
|
Mikstura Odporności (Potion of Resistance)
Bohater, który wypije tę miksturę uzyskuje na czas walki 50% Odporności
na Magię.
|
|
Mikstura Odporności na Ciosy (Potion of Health)
Bohater, który ją wypije uzyskuje czasowo 25% premię do punktów życia.
Efekt ten działa przez jedną bitwę i nie kumuluje się z innymi
premiami.
|
|
Mikstura Odporności na Ogień (Potion of Fire Resistance)
Bohater, który wypije tę miksturę uzyskuje na czas walki odporność na
ogień.
|
|
Mikstura Prędkości (Potion of Speed)
Szybkość bohatera, który wypije tę miksturę wzrasta o 3 na czas
jednej walki. Ten efekt nie kumuluje się z innymi premiami.
|
|
Mikstura Przywrócenia (Potion of Restoration)
Bohater, który wypije tę miksturę zostaje uwolniony z wszystkich
negatywnych efektów zaklęć.
|
|
Mikstura Siły (Potion of Strength)
Obrażenia zadawane w walce wręcz przez bohatera, który wypije tę
miksturę wrastają o 25% na czas jednej walki. Ten efekt nie kumuluje się
z innymi premiami.
|
|
Mikstura Szczęścia (Potion of Luck)
Bohater, który ją wypije będzie miał maksymalne dopuszczalne szczęście.
|
|
Mikstura Szybkości (Potion of Quickness)
Bohater, który wypije tę miksturę uzyskuje dodatkowy atak. Efekt
utrzymuje się przez całą turę.
|
|
Mikstura Uzdrowienia (Potion of Healing)
Leczy bohatera z wszystkich ran, a także usuwa efekty Trucizny i Zarazy.
Może z niej skorzystać tylko postać.
|
|
Mikstura Wesołości (Potion of Mirth)
Bohater, który ją wypije będzie miał maksymalne dopuszczalne morale.
|
|
Mikstura Wytrzymałości (Potion of Endurance)
Armia, której zostanie podana na mikstura uzyska premię +3 do ruchu.
Dana drużyna może wypić tylko jeden taki eliksir dziennie.
|
|
Mikstura Zimna (Potion of Cold)
Wszystkie ataki wręcz przeprowadzane przez bohatera, który
wypije tę miksturę uzyskują zdolność Zamrażania. Efekt ten
zatrzymuje się na czas jednej walki.
|
|
Woda Święcona (Holy Water)
Kiedy ktoś ją wypije, zostaje poddany efektom zaklęć Ochrony przed Śmiercią
i Błogosławieństwa. Po rzuceniu we wroga działa jak zaklęcie o nazwie
Święte Słowo.
|