Dodaj do Ulubionych

 

 Mikstury (Potions)
 Chmura Rozpaczy  Chmura Rozpaczy (Cloud of Despair)
 
Kiedy zostanie rzucona w jakąś istotę, albo miejsce, wszystkie jednostki w promieniu 3 metrów otrzymują ujemny modyfikator -10 do morale
Demoniczny Ogień  Demoniczny Ogień (Demon Fire)
 
Po rzuceniu wybucha na obszarze 3x3 metrów (tak samo jak zaklęcie Kuli Ognia) wokół celu znajdującego się na linii widoczności postaci. Wszyscy w obszarze działania otrzymują obrażenia od ognia.
Flakonik Kwasu  Flakonik Kwasu (Vial of Acid)
 
Po rzuceniu na żywy cel, będzie on miał obniżoną o 20% obronę w walce wręcz i przed ostrzałem. Kiedy zostanie skierowany na stos zwłok- zostaną one zniszczone.
Flakonik Lepkiej Cieczy  Flakonik Lepkiej Cieczy (Vial of Binding Liquid)
 
Rzucony w jakąś istotę działa jak zaklęcie spowolnienia i uniemożliwia latanie
Flakonik Oślepiającego Dymu  Flakonik Oślepiającego Dymu (Vial of Blinding Smoke)
 
Po jego rzuceniu wszystkie ataki dystansowe na obszarze 3x3 metrów, będą powodować o 50% mniejsze obrażenia. 
Flakonik Trucizny  Flakonik Trucizny (Vial of Poison)
 
Sprawia, że broń użytkownika pokrywa się trucizną. Każdy, kto zostanie w walce trafiony będzie podlegać efektom czarów o nazwie Trucizna.
Flakonik Duszącego Gazu  Flakonik Duszącego Gazu (Vial of Choking Gas)
 
Cel będzie zadawać o 15% mniejsze obrażenia, a jego obrona w walce wręcz i dystansowa zostanie obniżona o 15% . Nie działa na stworzenia Mechaniczne, Nieumarłe i Żywiołaki.
Mikstura Many  Mikstura Many (Potion of Mana)
 
Mana bohatera, który wypije tę miksturę rośnie o 25 punktów. Całkowita ich liczba nie może przekroczyć maksymalnej wartości punktów magii, które może posiadać dana postać. 
 Mikstura Odporności  Mikstura Odporności (Potion of Resistance)
 
Bohater, który wypije tę miksturę uzyskuje na czas walki 50% Odporności na Magię.
Mikstura Odporności na Ciosy  Mikstura Odporności na Ciosy (Potion of Health)
 
Bohater, który ją wypije uzyskuje czasowo 25% premię do punktów życia. Efekt ten działa przez jedną bitwę i nie kumuluje się z innymi premiami.
Mikstura Odporności na Ogień  Mikstura Odporności na Ogień (Potion of Fire Resistance)
 
Bohater, który wypije tę miksturę uzyskuje na czas walki odporność na ogień.
Miktura Prędkości  Mikstura Prędkości (Potion of Speed)
 
Szybkość bohatera, który wypije tę miksturę wzrasta o 3 na czas jednej walki. Ten efekt nie kumuluje się z innymi premiami.
Mikstura Przywrócenia  Mikstura Przywrócenia (Potion of Restoration)
 
Bohater, który wypije tę miksturę zostaje uwolniony z wszystkich negatywnych efektów zaklęć.
Miktura Siły  Mikstura Siły (Potion of Strength)
 
Obrażenia zadawane w walce wręcz przez bohatera, który wypije tę miksturę wrastają o 25% na czas jednej walki. Ten efekt nie kumuluje się z innymi premiami.
Miktura Szczęścia  Mikstura Szczęścia (Potion of Luck)
 
Bohater, który ją wypije będzie miał maksymalne dopuszczalne szczęście.
Miktura Szybkości  Mikstura Szybkości (Potion of Quickness)
 
Bohater, który wypije tę miksturę uzyskuje dodatkowy atak. Efekt utrzymuje się przez całą turę.
Miktura Uzdrowienia  Mikstura Uzdrowienia (Potion of Healing)
 
Leczy bohatera z wszystkich ran, a także usuwa efekty Trucizny i Zarazy. Może z niej skorzystać tylko postać.
Miktura Wesołości  Mikstura Wesołości (Potion of Mirth)
 
Bohater, który ją wypije będzie miał maksymalne dopuszczalne morale.
Miktura Wytrzymałości  Mikstura Wytrzymałości (Potion of Endurance)
 
Armia, której zostanie podana na mikstura uzyska premię +3 do ruchu. Dana drużyna może wypić tylko jeden taki eliksir dziennie.
Mikstura Zimna  Mikstura Zimna (Potion of Cold)
 
Wszystkie ataki wręcz przeprowadzane przez bohatera, który wypije tę miksturę uzyskują zdolność Zamrażania. Efekt ten zatrzymuje się na czas jednej walki.
Woda Święcona  Woda Święcona (Holy Water)
 
Kiedy ktoś ją wypije, zostaje poddany efektom zaklęć Ochrony przed Śmiercią i Błogosławieństwa. Po rzuceniu we wroga działa jak zaklęcie o nazwie Święte Słowo.

 

Wszelkie pytania, uwagi i komentarze kierujcie na adres hubert@skrzynka.pl.

Artefakty

 

    W poprzednich częściach Herosów mogliśmy spotkać przedmioty, które działały na bohatera jak i na jednostki. Heroes of Might and Magic 4 nie mógł również obyć się bez artefaktów. Jedną z różnic jest to, że artefakty mogą przenosić również jednostki. Działają one jednak tylko wtedy, gdy są w posiadaniu bohatera.  Artefaktów jest znacznie więcej niż w poprzednich wersjach gry. Poniżej znajdziesz linki do wizerunków i opisów:

 

Przedmioty (Items)

 Mikstury (Potions)

Skarby (Treasures)

Pomniejsze artefakty (Minors)

Znaczne artefakty (Majors)

Relikwie (Relics)

Inne

 

Wszelkie uwagi, sugestie oraz znalezione błędy wysyłaj pod hubert@skrzynka.pl

   
Ta strona jest częscia Jaskini Behemota - pierwszego polskiego wortalu Heroes of Might and Magic
Copyright © 2001-2005 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeone.
Kopiowanie i rozpowszechnianie czegokolwiek ze strony bez zgody redakcji zabronione.
Layout by Adam P., scripts by Adam P. & @lan