Dodaj do Ulubionych

| Akademia | Azyl | Przystań |
| Twierdza | Rezerwat | Nekropolia |

REZERWAT (PRESERVE) - Natura (Nature)

To miasto najbardziej przypomina Rampart z Heroes III. Leśne stworzenia zamieszkujące rezerwat władają Magią Natury, która pozwala im zwiększać liczebność armii po każdej zwycięskiej bitwie.

PRZYSTAŃ (HAVEN) - Życie (Life)

Na pierwszy rzut oka Schronienie odzwierciedla Castle z Heroes III. Jednostki z tego miasta władają Magią Życia (Life), która pozwala im wskrzeszać zabite w walce armie. Najpotężniejszymi jednostkami ze Schronienia są Anioł i Kawalerzysta.

AKADEMIA (ACADEMY) - Ład (Order)

Miasto to zdaje się być najbardziej zbliżone do Tower z Heroes III. Zamieszkują je magiczne istoty (m.in. dżiny), a jego egzystencja ściśle opiera się na Magii Porządku (Order), która jest na tyle potężna, że może zmuszać jednostki przeciwnika do walki po stronie armii Akademii.

NEKROPOLIA (NECROPOLIS) - śmierć (Death)

Chyba nie muszę wspominać, jakie miasto jest odpowiednikiem Nekropolii w Heroes III. Magia śmierci (Death), którą władają Nekromanci pozwala wskrzeszać zabite armie (nie tylko przeciwnika!) w postaci szkieletów.

AZYL (ASYLUM) - Chaos

Miasto to jest azylem dla wszystkich złych istot. Magia Chaosu, którą władają herosi z Azylu nie daje żadnych premii po walce, lecz w zamian za to daje bohaterom masę punktów many i bogaty wachlarz zaklęć ofensywnych.

TWIERDZA (STRONGHOLD) - Moc (Might)

Będąca domeną barbarzyńców Twierdza jest jedynym miastem nie posiadającym szkoły magii. Zrekompensowane jest to jednak generacją najpotężniejszych jednostek w grze, większym tygodniowym przyrostem armii, możliwością wynajmowania herosów każdej klasy, większą ilością przedmiotów produkowanych w kuźni oraz lepiej wyszkolonymi na starcie bohaterami.

W Heroes III zamek Dungeon miał jako swój rodzimy teren podziemia (jak sama nazwa wskazuje :). Było to dla tego miasta niezwykle korzystne, ponieważ armie z niego pochodzące miały premię do szybkości, ataku i obrony na terenie całej podziemnej części mapy, niezależnie od podłoża. Teraz żadne miasto nie będzie miało podziemi jako terenu rodzimego. Oto nowe przynależności: Przystań - trawa, Rezerwat - las, Akademia - śnieg, Nekropolia - lawa, Azyl - bagna, Twierdza - teren ciężki.

   
Ta strona jest częscia Jaskini Behemota - pierwszego polskiego wortalu Heroes of Might and Magic
Copyright © 2001-2005 Jaskinia Behemota. Wszelkie prawa zastrzeone.
Kopiowanie i rozpowszechnianie czegokolwiek ze strony bez zgody redakcji zabronione.
Layout by Adam P., scripts by Adam P. & @lan